Abyste mohli v programech jako jsou IBM iNotes nebo IBM Traveler používat svoje kontakty, musíte je mít synchronizované do své emailové schránky odkud je potom tyto programu používají.
Nastavení synchronizace je velmi jednoduché a nepotřebujete k tomu žádná serverová nastavení do správce emailového serveru.
Přejděte do nastavení
Soubor -> Předvolby -> Kontakty -> zde zatrhněte položku „Synchronizovat kontakty“
Pro pravidelnou automatickou synchronizaci je potřeba mít nastavenou plánovanou replikaci.
Výhodou tohoto nastavení je i to, že kontakty synchronizované v emailové schránce se Vám zálohují společně s emailovou schrábnkou a v případě, že přijdete o počítač, tak nepřijdete o kontakty.
Myslíte si, že je tento tip užitečný, budu rád pokud ho budete sdílet s kolegy a případně i na sociálních sítích.
Máte nějaký nápad na Notes tip, který by se měl objevit zde na stránkách? Napište mi Váš námět emailem nebo do komentáře k článku.