Jedna ze základních funkcí pro zabezpečení schůzky by měla být možnost jejího uzamčení před vstupem dalších uživatelů. Lehce by se totiž mohlo stát, že by se do schůzky připojil někdo další a získal tak přístup k informacím ke kterým by neměl.
Nejčastěji to může nastat v okamžiku kdy pro schůzky používáte osobní místnost, která má stále stejný odkaz. Určitě bych ale doporučil uzamykat i schůzky které jsou vytvářeny v místnostech s unikátní adresou.
Uzamčení můžete provést buď manuálně nebo si můžete v předvolbách vašeho účtu nastavit automatické uzamknutí po nějaké době od zahájení schůzky.
Nastavení automatického uzamčení
- Přejděte na váš profil aplikace Webex
- V levém sloupci klepněte na Předvolby
- Zatrhněte položku Automatické uzamknutí a nastavte po kolika minutách má dojit k uzamčení
Manuální uzamčení/odemčení schůzky
Probíhající schůzku můžete manuálně uzamčít nebo odemčít následujícím postupem
- Klepněte na tlačítko se třemi tečkami
- Přesuňte posuvník u položky „Uzamknout schůzku“ dle potřeby