Webex Tip #8: Jak nezapomenout nahrát meeting

Určitě se Vám to už stalo (někomu se to stává i opakovaně), naplánujete Webex meeting který chcete nahrávat aby si ho kolegové, účastníci nebo i další potencionální zájemci mohli později pustit ze záznamu. Všechno nachystáte a když meeting začne, tak zapomenete kliknout na „kouzelné“ tlačítko.

Pokud se tomuto chcete vyhnout, máte možnost v nastavení plánovaného Webex meetingu zatrhnout, aby se při jeho zahájení automaticky spustilo nahrávání.

Aby to nebylo zase tak jednoduché, tak toto nastavení je dostupné pouze při plánování z webového prostředí. Nic méně nezoufejte, ukážeme si jak toto nastavení použít i připlánování schůzky z rozšíření pro Outlook.

Nastavení na webu

  1. Ve webovém prohlížeči otevřete Webexovou stránku vaší firmy, něco jako firma.webex.com
  2. Přihlaste se jménem a hesle
  3. Klepněte na Naplánovat schůzku
  4. Rozbalte část Zobrazit pokročilé možnosti
  5. Rozbalte část Možnosti plánování
  6. V položce Automatické nahrávání zatrhněte položku Po zahájení schůzky automaticky spustit nahrávání.

Nastavení pro použití v MS Outlook

  1. Na webu si nastavte předvolby pro meeting dle výše uvedeného popisu
  2. Klepněte na Uložit jako šablonu
  3. V MS Outlook pomocí rozšíření pro Webex naplánujte schůzku typu Naplánovat schůzku služby Webex
  4. Klepněte na Změnit nastavení
  5. V dialogu v položce Šablona schůzky vyberte šablonu kterou jste v bodu 2 uložili.

Co mi v tomto nastavení chybí

  • Možnost nastavit v MS Outlook automatické nahrání bez použití šablony
  • Možnost nastavit automatické nahrávání při plánování schůzky z aplikace Cisco Webex
  • Možnost nastavit automatické nahrávání pro schůzku v Personal Room.

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *