Určitě se Vám to už stalo (někomu se to stává i opakovaně), naplánujete Webex meeting který chcete nahrávat aby si ho kolegové, účastníci nebo i další potencionální zájemci mohli později pustit ze záznamu. Všechno nachystáte a když meeting začne, tak zapomenete kliknout na „kouzelné“ tlačítko.
Pokud se tomuto chcete vyhnout, máte možnost v nastavení plánovaného Webex meetingu zatrhnout, aby se při jeho zahájení automaticky spustilo nahrávání.
Aby to nebylo zase tak jednoduché, tak toto nastavení je dostupné pouze při plánování z webového prostředí. Nic méně nezoufejte, ukážeme si jak toto nastavení použít i připlánování schůzky z rozšíření pro Outlook.
Nastavení na webu
- Ve webovém prohlížeči otevřete Webexovou stránku vaší firmy, něco jako firma.webex.com
- Přihlaste se jménem a hesle
- Klepněte na Naplánovat schůzku
- Rozbalte část Zobrazit pokročilé možnosti
- Rozbalte část Možnosti plánování
- V položce Automatické nahrávání zatrhněte položku Po zahájení schůzky automaticky spustit nahrávání.
Nastavení pro použití v MS Outlook
- Na webu si nastavte předvolby pro meeting dle výše uvedeného popisu
- Klepněte na Uložit jako šablonu
- V MS Outlook pomocí rozšíření pro Webex naplánujte schůzku typu Naplánovat schůzku služby Webex
- Klepněte na Změnit nastavení
- V dialogu v položce Šablona schůzky vyberte šablonu kterou jste v bodu 2 uložili.
Co mi v tomto nastavení chybí
- Možnost nastavit v MS Outlook automatické nahrání bez použití šablony
- Možnost nastavit automatické nahrávání při plánování schůzky z aplikace Cisco Webex
- Možnost nastavit automatické nahrávání pro schůzku v Personal Room.