Čas od času se může stát že potřebujete vytvoří kalendářovou položku, která bude obsahovat text, který Vám přišel emailem. Jednou možností, která ale není moc komfortní, je obsah e-mailu zkopírovat do vytvořené kalendářové položky.
Druhý, pohodlnější, možností je vytvoří kalendářovou položku přímo z doručeného emailu. I v tomto případě jsou dvě varianty jak to udělat.
Varianta 1
- Označte požadovaný email
- V pruhu akcí klepněte Více, vyberte Zkopírovat jako novou položku a vyberte Položka kalendáře
- Vyberte typ kalendářové položky
- Pole předmět se přenese do vytvářené položky, adresáti se přenesou do pozvaných a tělo emailu se přenese do těla kalendářové položky
- Nastavte další parametry schůzky
Varianta 2
- V pravém pruhu rozklikněte položku „Denní přehled“
- Požadovaný email sem přetáhněte myší
- Pole z emailu se přenesou stejně jako v předchozí variantě
- Nastavte další parametry schůzky