Uživatelé kteří aktualizovali na poslední verzi IBM Verse 9.3 pro Android si stěžují na problém s kalendářem. Konkrétně se jedná o problém, kdy po přepnutí zobrazení kalendáře na „Měsíc“ tento zhavaruje zobrazí se dialog „Aplikace IBM Verse bohužel přestala pracovat.“ a již jej není možné otevřít.
Výchozí zobrazení kalendáře je „Program“. Při testech jsem zjistil, že přepínání mezi zobrazením Program – Den – Týden není problém, ale pokud se přepnete na zobrazení „Měsíc“, tak kalendář zhavaruje a již jej není možné spustit.
Jediným řešením výše popsaného problému je odinstalace a opětovná instalace celého IBM Verse.
Právě jsem zjistil, že lepším řešením než reinstalace je změnit nastavení výchozí zobrazení kalendáře. Defaultně je poslední použité, tak jej změňte třeba na Týdenní a kalendář potom spustíte.
[Odpověď]
Bohužel mám zkušenost z více zařízení, že ani reinstalace nepomohla, řešil jsem to také uvedeným workaroundem přes výchozí zobrazení kalendáře.
[Odpověď]
Martin Hansgut Odpověď:
3 února, 2016 v 16:55
Již byla vydaná aktualizace ve které je uvedená chyba již opravena.
[Odpověď]