Jak spustit meeting v Cisco Webex a pozvat účastníky

Základní

Schůzku v Cisco Webex Meetings můžete zahájit dvěma způsoby. Jednou z těchto možností je spuštění z aplikace instalované na vašem počítači nebo mobilním zařízení. Druhou možností jak zahájit schůzku je z webového prohlížeče.

Vzhledem k tomu, že pro organizátora schůzky je vhodnější mít instalovanou aplikaci, tak se v tomto článku podíváme na to jak zahájit schůzku z instalované aplikace Cisco Webex Meetings. Aplikaci Cisco Webex Meetings stáhnete na adrese https://www.webex.com/downloads.html/ a nainstalujte. Aplikace je dostupná jak pro Windows tak pro macOS a ke stažení se nabídne verze podle toho z jakého OS jste přihlášeni.

Po instalaci a spuštění aplikace a následném přihlášení se Vám zobrazí okno podobné tomu, které vidíte níže. Nejjednodušší pro zahájení schůzky je následující postup:

  1. Zkopírujte odkaz který vidíte pod vašim jménem a pošlete ho lidem které chcete pozvat na schůzku. Odkaz můžete vložit například do kalendářové pozvánky, poslat emaile, SMS nebo libovolným jiným způsobem. Důležité je pamatovat na to, že toto je vše osobní místnost a z tohoto důvodu je odkaz stále stejný.
  2. V domluvený čas potom už jen stačí kliknout na „Start a Meeting“, tím spustit schůzku a ostatní se mohou přihlásit.

Snímek obrazovky 2020-05-30 v 22.16.29

 

Může se hodit vědět

  • Licenci potřebuje pouze organizátor schůzku
  • Vzhledem k tomu, že link na vaši osobní schůzku se nemění, tak je vhodné po přihlášení všech účastníků schůzku uzamknout
  • V případě, že jste na nějaké veřejné WiFi, může být vhodnější použít mobilní data. Rychlost může být vyšší a stabilnější. Mám vyzkoušeno 4G je dostatečné
  • Pokud nepotřebujete video, tak ho vypněte a ponechte pouze zvuk

Leave a Reply